دنیای قشنگ نو

دنیای قشنگ نو

یه ادم معمولی تو یه شهر معمولی دنبال یه دنیای قشنگ نو
دنیای قشنگ نو

دنیای قشنگ نو

یه ادم معمولی تو یه شهر معمولی دنبال یه دنیای قشنگ نو

زامبی

سلام


امروز میخوام مجموعه کتابهای زامبی دارن شان رو که اقای فربد آذسن در حال ترجمه اش هستن ،رو بذارم


خود من به شخصه این مجموعه رو که 5 جلد از 12 جلدش ترجمه شده رو خیلی بیشتر از دموناتا یا سری دارن شان دوست داشتم وبه نظرم قشنگتره البته اگه مثل دموناتا اخرش خراب نشه.


کتاب اول

زامبی 



کتاب دوم

زامبی : زیر زمین



کتاب سوم

زامبی: شهر



کتاب چهارم

زامبی: فرشتگان



کتاب پنجم

زامبی : بچه



منبع :frozenfireball.mihanblog.com

نرم افزار Calibre

امروز میخوام یه نرم افزار معرفی کنم به اسم Calibre.

نرم افزار خیلی باحالیه. به درد کسایی مثل من میخوره که یه عالمه e-book دارن و برای پیدا کردن یکیش کلی باید بدبختی بکشن.

با این برنامه میتونین کتاباتونو مرتب کنین ، وبا یه سرچ ساده پیداشون کنین خلاصه که یه کتابخونه مجازی به همراه کتابدارش در اختیارتونه.

خود من خیلی ازش راضیم بد نیس امتحانش کنین

میتونید از این لینک دانلودش کنید


اینم یه تصویر از محیط برنامه که کتابای منم از توش معلومه :)



http://s5.picofile.com/file/8150239676/Capture82.png

کتاب برنسس و ملکه

دیروز بعد از  این که فصل 55 نغمه رو خوندم دیدم دلم برای حال و هوای وستروس تنگ شده پس نشستم به خوندن کتاب پرنسس و ملکه نوشته ی جرج ار.ار مارتین که برای مجموعه زنان خطرناک نوشته و ترجمه اش کار King Robertاز بچه های سایت وستروسه.

کتاب جالبی بود بیشتر شبیه یک تاریخ نگاری بود تا داستان های نغمه ولی به نظر من داستانی حتی قشنگ تر از نغمه میشه از توش بیرون کشید. خلاصه که  خیلی ازش خوشم اومد و باید بگم که به نظر من سیاه ها توی این درگیری یا رقص محق تر بودن.

میتونید این کتابو از اینجا دانلود کنید

شروع به کار

سلام 


این اولین وبلاگمه ، و اولین پستم اولش میخواستم خودم رو معرفی کنم ولی بعد دیدم واقعا نمیدونم چی باید در مورد خودم بنویسم. به جز اینکه خیلی کتاب میخونم ، خیلی اهنگ گوش میدم و یه هوادار دو اتیشه دورتموندم.


با همه خجالتی بودنم الان این وبلاگ رو زدم و خواهش میکنم کمکم کنید تا بتونم نگهش دارم

از همه تون ممنون میشم.