دنیای قشنگ نو

دنیای قشنگ نو

یه ادم معمولی تو یه شهر معمولی دنبال یه دنیای قشنگ نو
دنیای قشنگ نو

دنیای قشنگ نو

یه ادم معمولی تو یه شهر معمولی دنبال یه دنیای قشنگ نو

ناهمتا

یه مدت قبل یه سایتی تا فصل 10اش رو ترجمه کرده بود ولی بعد مثه اینکه بیخیالش شدن از اون موقع خیلی دوست داشتم بخونمش. ولی الان که جلد اولش رو تموم کردم دیدم که اونقدرا هم که منتظرش بودم عالی نیست. به جز چهار :)

 ولی چیزای جدید زیادی داشت.

کل مجموعه هم 4تا کتابه. که کتاب چهار یه سری داستان کتاب از زبون توبیاسه.

با این اوصاف خوبه بخونیدش.

ناهمتا

Divergent

Insurgent

Allegiant

Four

The Transfer DOWNLOAD
The Initiate DOWNLOAD

The Son DOWNLOAD

The Traitor DOWNLOAD

تشکر

خیلی وقت بود که دیگه اینجا پست نمیذاشتم. وقتی اخرین پستم  ،گرگ مغول رو گذاشتم. یه مدت بود که بازدید نداشت وبلاگ. پس یه جورایی ولش کردم و رفتم سراغ وبلاگ دومم تصور کن و نوشته های خودم رو اونجا گذاشتم ولی حالا که میبینم هر روز بازدید دارم و کارایی که میکنم دیده میشه سعی می کنم بیشتر بیام اینجا.  


ممنون به خاطر بازدیداتون لطفا نظر هم بذارید و نظرتون رو نسبت به کتابا بگین.