دنیای قشنگ نو

دنیای قشنگ نو

یه ادم معمولی تو یه شهر معمولی دنبال یه دنیای قشنگ نو
دنیای قشنگ نو

دنیای قشنگ نو

یه ادم معمولی تو یه شهر معمولی دنبال یه دنیای قشنگ نو

پنج خوک کوچک

یه داستان جنایی متفاوت. باز هم پوارو باید قاتل رو پیدا کنه. اما بعد از 16 سال. حتما این کتاب رو بخونید. یه تجربه جدید و دلچسبه

دانلود کتاب

از: فارست

شب هفتمین بدر

یه کتاب جذاب عاشقانه از ویکتوریا هولت. در مورد یه دختر نوجوون دورگه انگلیسی-المانی که با یه گم شدن تو جنگل نزدیک مدرسه شبانه روزیش وارد یه ماجرای پیچیده بین دو شاهزاده المانی میشه. به نظرم حتما بخونیدش.

دانلود این کتاب جذاب

خرمگس

یه کتاب خیلی قشنگ که خودم اتفاقی و از روی جلدش از کتابخونه گرفتمش. اتل لیلیان ووینیچ نویسندۀ این کتاب یه لهستانی انقلابی بوده که از روسیه فرار میکنه به امریکا میره. 
خود کتاب هم درباره ارتور پسر جوونی که در مواجهه با واقعیت حرام زادگی خودش دست به کارایی میزنه که به وجود اورنده داستان میشن. یه کتاب خیلی باحال. حتما بخونیدش  

نغمه یخ و اتش

 وقتی شاهزاده شریر رو گذاشتم فک میکردم خود نغمه رو هم گذاشتم ولی یادم رفته بود. یه مجموعه خیلی خیلی قشنگ و پیچیده. حتما بذاریدش تو لیست کتاباتون.

http://s5.picofile.com/file/8142686650/cover.jpg

بازی شاهان

http://s5.picofile.com/file/8142687284/cover3.jpg

نزاع شاهان

http://s5.picofile.com/file/8142686926/cover1.jpg

یورش شمشیرها

یه کتاب فرعی دیگه که تازگیها وستروس منتشرش کرده در واقع مجموعه سخنان حکیمانه و طنز تیریون لنیستر در مجموعه کتابهای نغمه ای از یخ و آتشه که به صورت یه کتاب جدا جمع شده. مترجم این کتاب Barristan selmy ه. که ازش ممنونیم :)


خرد و ذکاوت تیریون لنیستر

شاهزاده شریر یا برادر یک پادشاه


یه ترجمه دیگه از داستان های فرعی نغمه کار بچه های وستروس. که در واقع یه پیش درامده بر رقص اژدهایان و کتاب پرنسس و ملکه. دوران حکومت ویسریس اول و به طور دقیق تر داستان دیمون تارگرین به روایت استاد اعظم گیلداین. حتما قبل از پرنسس و ملکه بخونیدش چون دقیقا ادامه این کتابه.
اگه دوستدار دنیای وستروسید این کتاب رو هم بخونید.