دنیای قشنگ نو

دنیای قشنگ نو

یه ادم معمولی تو یه شهر معمولی دنبال یه دنیای قشنگ نو
دنیای قشنگ نو

دنیای قشنگ نو

یه ادم معمولی تو یه شهر معمولی دنبال یه دنیای قشنگ نو

خانواده زیر پل

اولین باری که اسم ارمان رو توی یه کتاب خارجی دیدم موقع خوندن این کتاب بود. با وجود ظاهر کودکانه اش خیلی خوبه :)

در مورد ارمان پیرمرد بی خانمانیه که زیر یه پل زندگی میکنه و مجبور میشه که یه سری بچه رو هم زیر پل راه بده. 

خدایی خیلی خوبه به خصوص با ترجمه گلی ترقی. بخونیدش

خانواده زیر پل

خون واقعی، سوکی استیکهاوس ویا اسرار خون اشامان جنوبی

اندر وقایع اسم این کتاب سخن ها میرود. اصلش اسرار خون اشامان جنوبی The Southern Vampire Mysteriesه. به سوکی استیکهاوس معروفه و سریالش خون واقعیه. که همین ترجمه شده به خاطر اینکه اشنا تره. مجموعه 13 جلد داره و برای بزرگسالانه و مطالبی داره که برای همه خوندنش مناسب نیست با این حال اگه احساس میکنید بزرگسالید خوبه بخونیدش. با همه این کتاب خون اشامیایی که من خوندم فرق داره :)

4تا کتاب اول رو افسانه ها کامل ترجمه کرده و پنجش هم نصفه اس. 

کتاب اول

مرگ تا تاریکی

DeadUntilDark

کتاب دوم

زندگی مرده وار در دالاس

N29226

کتاب سوم

کلوب مردگان

03-Club-Dead

کتاب چهارم

مرگ پنهان

04-Dead-to-the-World

کتاب پنجم

مرگ واقعی

05-Dead-as-a-Doornail

کتاب ششم

06-Definitely-Dead

کتاب هفتم

07-All-Together-Dead

کتاب هشتم

08-From-Dead-to-Worse

کتاب نهم

کتاب دهم

Deadinthefamily

کتاب یازدهم

Charlaine harris dead reckoning

کتاب دوازدهم

Deadlocked

کتاب اخر

Covers-Dead Ever After-001

زامبی: ماموریت

باید بگم با این که خیلی وقته افسانه ها ترجمه اش کرده هنوز نخوندمش. در واقع همین دیروز دانلودش کردم چون فصل فصل بود و حوصله ام نمیومد :)

ولی خوب بالاخره همه رو گرفتم و یکیش کردم.

از اونجایی که خودم یک فایلش کردم اگه مشکلی داشت نظر بذارین درستش کنم.

فایل اصلاح شد

کتاب هفتم

زامبی:ماموریت